Surt _CONFIGCOMMENTS _SELECTTHETHEME _CHANGEHOME _CHANGEYOURINFO

• Curs 2004-05
  • Curs 2003-04

Idiomes

Escull l'idioma en què vols veure els missatges:

"Qui sap callar, també sap quan fer-ho".

-- Arquímedes.

DIADA DE ST. JORDI
    Enviat per admin a divendres, 24 de abril de 2015 - 02:13 PM CET (31 lectures)

direccióEls alumnes de l'Institut Guillem de Berguedà han participat, el dia de St. Jordi, en diverses activitats.

ANUL·LACIÓ DE LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE TREBALLS DE RECERCA
    Enviat per admin a dimarts, 21 de abril de 2015 - 01:57 PM CET (26 lectures)

direccióL'acte de presentació i entrega de la publicació del llibre de Treballs de Recerca dels alumnes de 2n de Batxillerat de la comarca, que estava previst per aquesta tarda (dimarts 21 d'abril) queda anul·lat.

Un decret signat pel President de la Generalitat declara dol oficial a tot el territori i que durant aquest període de dol se suspendrà la celebració de recepcions i actes oficials.

VIATGE DELS ALUMNES DE 4t ESO A DINAMARCA
    Enviat per admin a divendres, 17 de abril de 2015 - 07:05 PM CET (50 lectures)

eso28 alumnes de 4t d'ESO del nostre centre, acompanyats de 3 professors estaran des del dia 18 fins al 25 d'abril a Copenhaguen completant la segona part de l'intercanvi amb els alumnes de l'escola CHRISTIANSHAVNS GYMNASIUM.
    Programa d'activitats

Fotos de la primera part de l'intercanvi.

Fotos des de Copenhaguen

VISITA XAVI PUJOLS
    Enviat per admin a divendres, 17 de abril de 2015 - 06:27 PM CET (72 lectures)

cicle formatiuAvui ens ha visitat en Xavi Pujols que pateix paràlisi cerebral des dels 3 mesos d'edat. Ha fet dues xerrades molt interessants, primer a les alumnes del CFGM D'ATENCIÓ A PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA i posteriorment als alumnes de primer d'ESO A.
    Properament tornarà a venir per explicar la seva situació als alumnes dels altres dos primers.
    Els alumnes han quedat impressionats per la lluita i constància del Xavi que malgrat la seva situació intenta tirar endavant i no vol perdre's res del que la vida ens ofereix, concerts, viatges, esport... El seu objectiu és ser independent al màxim i gaudir de la màxima llibertat possible. Ha fet més de 15 viatges arreu del món i el que més el va impressionar va ser un que va fer a l'Índia."

"Per saber més coses sobre la paràlisi cerebral podeu mirar aquest vídeo."

TALLER ALIMENTACIÓ SALUDABLE
    Enviat per admin a divendres, 17 de abril de 2015 - 05:15 PM CET (35 lectures)

esoFa uns dies els alumnes de primer d'ESO van gaudir d'un taller sobre alimentació saludable amb l'objectiu d'entendre la importància d'una bona dieta en el desenvolupament personal i els beneficis que aquesta té en el dia a dia. Podeu tenir més informació a http://www.cienciadivertida.cat/

METALL TECNOLÒGIC -3r ESO
    Enviat per admin a divendres, 17 de abril de 2015 - 05:10 PM CET (38 lectures)

esoEls alumnes de 3r d'ESO que fan Emprenedoria van visitar la cooperativa "Metall Tecnològic" de Cercs. Van poder conèixer què és una cooperativa, com funciona i quines possibilitats de futur dóna al jovent de la comarca. Aquesta és una activitat que ja han fet diversos institus de Catalunya, que des del programa aracoop pretén acostar els alumnes a les cooperatives del territori.

NÚRIA PICAS ENS ACOMPANYA
    Enviat per admin a dijous, 16 de abril de 2015 - 04:22 PM CET (38 lectures)

batEls alumnes de primer de batxillerat han pogut sentir de primera mà la Núria Picas com a activitat inspiradora de l'activitat física en els joves. Ha explicat molts detalls de la seva marxa i secrets que conviden a fer esport i país.

XERRADA APD
    Enviat per admin a divendres, 10 de abril de 2015 - 11:43 AM CET (54 lectures)

cicle formatiuEl passat divendres 27 de març va venir l’Anna Lamban infermera d’un centre de salut mental de Barcelona. Ens va venir explicar, als alumnes dels cicles formatius d’APD i CAI, quina és la intervenció que es fa amb persones amb trastorns mentals. La xerrada va ser molt interessant i els alumnes van poder demanar tots els dubtes que tenien sobre el tema, i l’Anna els va respondre tots de forma clara, entenedora i posant molts exemples. La xerrada ha sigut molt ben valorada tant pel professorat com per l’alumnat i ens ha estat molt útil per poder conèixer millor aquests trastorns i la seva atenció.

CONCURS BORSA
    Enviat per admin a divendres, 10 de abril de 2015 - 11:27 AM CET (46 lectures)

batEls alumnes d'economia de l'Institut Guillem de Berguedà estan gaudint amb el concurs "Gran Reto Master Borsa Off School". En aquest aprenen com invertir en borsa i l'evolució de les accions de l'Ibex-35. En el repte també hi participen l'Escola Joviat de Manresa i l'Institut Francesc Ribalta de Solsona. Els desitgem molta sort.

PROVES D'ACCÉS CF

Proves d'accés a cicles formatius 2015

SECRETARIA

Cicles formatius

TREBALLS ALUMNES

RISCOS LABORALS

SOM ESCOLA

Servei d'assessorament

Escola Verda

PAGINA WEB APA

Validació Usuari

Heu oblidat la contrasenya?
     Encara no teniu contrasenya? Demaneu-la!

Tenim 8 convidats i 0 membres en línia.

Benvingut/da visitant! demaneu el vostre codi d'accés.

· DIADA DE ST. JORDI (24 abr, 2015)
    · ACTE EN SUPORT DE L'INSTITUT JOAN FUSTER (21 abr, 2015)
    · ANUL·LACIÓ DE LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE DE TREBALLS DE RECERCA (21 abr, 2015)
    · VIATGE DELS ALUMNES DE 4t ESO A DINAMARCA (17 abr, 2015)